tirsdag den 30. oktober 2007

Mit nyeste lydprogram

Her er lige en lille prøve, har leget lidt med programmet Audacity, det er mega grineren. Her er lige min første sang, det lyder ikke så godt, men jeg prøver mig frem.
Jeg er en lille undulat

Jeg startede med at optage min sang, jeg satte raten op og ned inde under lydspor, hvilket gav mig et godt grin. Min stemme blev herefter lidt lysere. Så kopierede jeg lydsporet og satte det ned i et nyt lydspor, jeg legede herefter lidt med hvornår nr. 2 sang skulle begynde(tidforskydningsværktøjet). Jeg konverterede så filen til en mp3 fil, uploadede den i podomatic, og kopierede den over i min blog.
Glæder mig til at lave en endnu bedre sang, tænker om jeg skal låne min lille niece, men nu får vi at se.

2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Cool! Vi snakker meget om internettet som et socialt medie - og så laver du her et "gruppeprojekt" helt alene *lol*

madazz sagde ...

Så fik du din første fan på podOmatic :-)