mandag den 3. september 2007

Trådløs....

Så er jeg helt klar til at være netstuderende...

Har været ude og invistere i en trådløs router og trådløs printer(all in one).

Det var nu ikke helt så let at installere som manden i forretningen sagde, men de siger vel også alt for at sælge-hehe.

Nå men jeg fik det bakset hjem på min cykel, og var meget fortrøstningsfuld da jeg åbnede kasserne..... Nemme cd-rom guider, der step by step fortæller hvad man skal gøre:-) Yeah right, 1 ledning efter gik jeg i stå, og måtte ringe til support-haha.

45 min og mange genstart senere var jeg trådløs, men nu virker det så også, og jeg må hellere komme igang med skolearbejdet:-)


Se lige en fin arbejdsplads:-)

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

Thada! Jeg drømmer også om at etablere en trådløs herhjemme, og nu ved jeg jo, hvem jeg skal spørge, hvis jeg sidder fast *S*