lørdag den 1. september 2007

Nu som blogger.

Hvis du for 10 dage siden havde fortalt mig at jeg skulle have en blog på internettet, havde jeg grinet højt...
Har altid haft et lidt skævt forhold til bloggere, synes det er enormt mærkeligt at folk har trang til at krænge deres sjæl ud for hele verdens befolkning.
Nu er jeg så blevet oplyst:-)
Læser til pædagog på Haderslev seminarium, og har valgt multimedie som "liniefag", og her er det en del af faget at have en blog, og jeg har lært at der er meget mere til blogs end at sidde og græde -rase ud overfor hele verden.
Her kan jeg søge folk der har ligestillede der har de samme interesser som mig, og se hvad de mener og om de har fundet andre links til samme emne.
Et stort videnscenter-smiler.
Det er alt hvad jeg har på hjerte lige nu.
Nu må vi se hvor meget jeg kommer til at bruge den-griner.

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

Velkommen i bloggersfæren - med eller mod din vilje *G*
Må jeg præsentere bloggen som pædagogisk tiltag: Vonsbæk børnehaves blog, "Små fødder, mange spor." Et eksempel på moderne forældresamarbejde - lang mere levende og engagerende end en kommunal hjemmeside eller en email-liste ;)